HDI

HDI

Ocena artykułu: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

(Brak ocen)

Kontakt z HDI możesz nawiązać na kilka sposobów. Przede wszystkim, poprzez dostępny na stronie ubezpieczyciela formularz. Wystarczy podać swoje dane i napisać, w jakiej sprawie chcesz uzyskać informacje, a ekspert HDI skontaktuje się z tobą.

HDI: jak kupić ubezpieczenie?

Ubezpieczenie w HDI można przede wszystkim wykupić tradycyjnie – przez agenta. Jako że HDI stanowi część TuiR „Warta”, listę agentów znajdziesz właśnie na stronie Warty.

HDI proponuje kilka możliwości zakupu ubezpieczenia. Można to zrobić za pomocą dostępnego na stronie internetowej firmy (jest to już bezpośrednio strona HDI, nie Warty) formularza. Wystarczy, że zaznaczysz, jakiego rodzaju ubezpieczenia szukasz, podasz swoje dane, a ekspert HDI skontaktuje się z tobą.

Dostępny jest również numer infolinii: 22 449 99 99, pod który można dzwonić od pon do pt w godz. 8:00-20:00, a w soboty od 8:00 do 16:00. 

HDI: najważniejsze wydarzenia w historii

2002 – rozpoczęcie działalności HDI w Polsce

2005 – przejęcie przez Talanx i zmiana nazwy na HDI-Gerling Polska TU S.A.

2010 – połączenie HDI Asekuracja TU S.A. i HDI-Gerling Polska TU S.A.

2012 – połączenie HDI Asekuracja TU S.A. i TuiR „Warta” S.A.

Model biznesowy HDI

HDI to przede wszystkim ubezpieczenia. Wśród tych wyróżniamy przede wszystkim ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, AssistanceNNW, ubezpieczenia opon i szyb i specjalne ubezpieczenie na wydatki związane z kradzieżą samochodu). Zabezpieczyć można również dom, mieszkanie, podróż, a także skorzystać z ubezpieczeń specjalistycznych dla rolników.

HDI dla firm

HDI przygotowało dla właścicieli małych i średnich firm specjalny pakiet ubezpieczeniowy, a także możliwość wykupienia osobnych pakietów na samochody czy wyjazdy służbowe. 

 

Możesz też zadzwonić pod jeden z dwóch numerów infolinii:

  • 22 449 99 99

  • 801 801 181

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-20:00, a w soboty od 8:00 do 16:00. Zgłoszenie szkody i Assistance są jednak czynne 24 h na dobę, choć sama obsługa zgłoszonych już szkód jest możliwa od pon do pt w godz. 6:00-22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. 

Jeśli wolisz zgłosić szkodę on-line, wypełnij dostępny na stronie ubezpieczyciela, przeznaczony specjalnie do tego formularz.

Kontakt z HDI możesz też nawiązać tradycyjnie, wysyłając dokumenty pocztą na jeden z dwóch adresów:

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.

  1. Łagiewnicka 33A

 30-417 Kraków

lub

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.

  1. Zabrska 10

40-083 Katowice

Warta ma również swój profil na Facebooku – aby skorzystać z tej formy kontaktu z HDI, wystarczy napisać do ubezpieczyciela na Messangerze.